четвъртък, април 24, 2008

Предложенията на sweetkids_mama (Милена)

1.Революции от Ж.М.Г. Клезио- един от най-интересните френски съвременни автори. Автобиографична книга.

2. Стъклени съдби на Людмила Филипова-

3. Измерването на света от Даниел Келман- един типично немски роман за двама велики учени, които са пълни противоположности- математикът Гаус- сърдит домошар, който от години не е напускал своя град, и пътешественикът-изследовател Александър Хумболт. (в момента я чета)

4. The Kite Runner by Khaled Husseini-
http://www.bookcrossing.com/journal/3043414

Ще има и други:-)).

Който се интересува, да пише коментар към този постинг.

6 коментара:

Li La каза...

Записвам се за "Измерването на света"

Милена Златарова каза...

ОК,записвам те:-)).
Ще чакаме да видим дали има и други желаещи.

Никомила каза...

Аз и трите първи ги искам, но да не прекалявам, засега "Революции" и "Измерването на света" (за "Измерването" поне няма да съм първа:-)).

Милена Златарова каза...

никомила, прати ми адрес в БГ-Мамма за "Революции".

Никомила каза...

Милена, получих книгата, за което много ти благодаря, съответно ти изпратих моята.
Дано се яви още някой желаещ за "Революции", защото засега съм единствена, но ако не стане, как се процедира? Трябва да ти я върна ли или да я задържа докато някой я пожелае?
Поздрави и до скоро!

Милена Златарова каза...

Като я прочетеш, задръж я за известно време и ако няма желаещи,ще ми я изпратиш обратно.