сряда, април 23, 2008

Аз предлагам....

няколко европейски заглавия на първо време, за които съм сигурна, че си струва да се прочетат и обсъдят впоследствие:

Айрис Мърдок - "Еднорогът" (готически роман par excellence)
Мари Дарийосек - "Бебето" (за чудесата на майчинството)
Карел ван Лун - "Гнездо за кукувици" (непознат за мен холандски автор, но много силна история ... за бащинството)
Марк Леви - "Ами ако това беше истина" (леко фантасмагорична любовна история)
Звева Казати Модиняни - "Закуска в полунощ" (приятен роман)

Тези са от мен засега.

5 коментара:

Тони каза...

Корицата на "Гнездо за кукувици" непрекъснато привлича вниманието ми в книжарницата, но така и не съм я прочела. Включвам се в списъка за нейното прочитане. А евентуално и за "Бебето", но по-нататък, че време за четене почти не остава напоследък :(

Милена Златарова каза...

Искам да прочета "Бебето" на Мари Дарийосек.

Никомила каза...

Добре, записвам Милена за "Бебето".

Тони каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Тони каза...

И мен за "Бебето" след това.