неделя, април 27, 2008

Списъци

"Златният храм" - Юкио Мишима
1. Деси

"Една любов на Суан" - Марсел Пруст
1. Деси

"Спокойни дни в Клиши" - Хенри Милър
1. Лили
2. Милена

"Измерването на света" - Даниел Келман
1. Лили
2. Никомила

"Революции" - Ж.М.Г.Клезио
1. Никомила - получена;

"Жени" - Чарлз Буковски
1. Шехина

"Раят зад другия ъгъл" - Марио Варгас Льоса
1. Шехина - получена;
2. Тони

"Раздавачът на щастие" - Лаура Ескивел
1. Вероника - получена;
2. Вени

"Мисия Лондон" - Алек Попов
1. Вени - получена;

"Гнездо за кукувици" Карел Ван Лун
1. Тони - получена;
2. Вени

"Анатомия на илюзиите" - Людмила Филипова
1. Лили

"Бебето" Мари Дарийосек
1. Милена - получена;
2. Бубанка
3. Тони

"Норвежка гора" - Харуки Мураками
1. Дакелче - получена;
2. Тони
3. Никомила

"Престолът на русалката" - Сю Монк Кид
1. Д.

"Бялата масайка" - Корине Хофман
1. Никомила
2. Бубанка

"Какво обичах" - Сири Хуствет
1. Никомила

"Хиляда сияйни слънца" Халед Хосейни
1. Вероника - получена;

"9,99" Фредерик Бегбеде
1. Тони - получена;

"Ангелски езици" Димитър Динев
1. Тони - получена;

"Отбой в полунощ" Уилям Уортън
1. Бу

"Пандора" Ан Райс
1. Бу

"Името ми е червен" Орхан Памук
1. Бубанка

"Другата страна" Мария Станева
1. Дакелче

"Пилето" Уилям Уортън
1. Тони - получена;

"Игра на дама" Хулио Кортасар
1. Никомила

"Празникът на козела" Марио Варгас Льоса
1. Тони

"Възхвала на мащехата" Марио Варгас Льоса
1. Шехина


Тази публикация ще бъде редактирана при всяка промяна, за което ще следя в коментарите на книгите.
Ако съм пропуснала или объркала нещо, пишете, за да го редактирам.

6 коментара:

Милена Златарова каза...

Супер си, тъкмо имаше нужда някой да систематизира информацията!

Никомила каза...

Тони, към "Норвежка гора" трети номер съм аз, а не Милена:-)).

Тони каза...

Не си спомням кога съм го написала - може Милена да се е вписала направо в списъка :)) Или пък аз съм вършила десет неща едновременно. Но си вече вписана. Ако искаш, може да те впиша и напред, защото аз още имам доста книги за четене.

Никомила каза...

Много ти благодаря и извинявай, аз съм си технически инвалид и въобще не ми хрумна, че Милена може сама да се е вписала като трета, а изхождах само от коментарите към публикацията на Verdad.
А за другото можем да се разберем, няма проблем.

Милена Златарова каза...

Не, не съм се записвала за "Норвежка гора"- аз съм я чела преди:-)). Станала е грешка. Няма страшно:-)).

Тони каза...

Извинявам се. Разсеяността ми се е намесила в случая :) Ще редактирам списъците.