четвъртък, май 08, 2008

"Бялата масайка" Корине Хофман

Най-после успях да прочета първата книга, достигнала до мен благодарение на тази инициатива. Виновникът за бавното ми четене определено обаче не е книгата, а липсата на време... Както и да е.
Както писах и в темата "Литературен клуб" на bg-mamma, книгата не блести с впечатляващ стил. Просто един наниз от факти и събития. Но пък толкова различни от тези, с които се сблъскваме в нашето "европейско" ежедневие, съответно интересни и любопитни, че увлича и завладява. Може да се прочете бързо и неусетно. Препоръчвам.
И в тази връзка очаквам още желаещи да я прочетат. След някой ден ще я изпратя на Никомила. А след това при кого ще отиде?
Което ми напомня да подканя към активност. Не се стеснявате да си поискате книга. Нали това е целта на блога... И колкото повече искаме, толкова повече ще се развива движението. Така че го приемете като едно добро дело.
Още нещо - ако искате да прочетете конкретна книга, пишете. Направете списък с книгите, които искате да прочетете. Нищо чудно - някой да има книга от вашия списък и да ви я предложи.

12 коментара:

bubanka каза...

Тони, единственото, което ме спира е, че не разбирам как да осъществя връзка с човека, от когото бих взела книга. Извинявам се предварително за тъпия въпрос, но къде има форма за изпращане на лична бележка или мейл за контакт?

Тони каза...

Бубс, възможностите са няколко:
-ясно е, че всички пишем в bg-mamma, така че можем да използваме възможностите за лични съобщения там. Това обаче не е особено удобно, така че другата възможност е
-да се дава в коментарите към съответната книга имейл, чрез който да стане връзката.

Не знам... И аз мисля за по-лесен начин, чрез който да се осъществява контакт, но досега не съм измислила нищо. Ако някой има идея, нека я сподели.

bubanka каза...

Тони, мисля, че личните в бг-мамма не са добра идея, защото предполагам, че ще се появят и хора, не пишат в бг-мамма или са в различни никове от там.
Трябва да измислим нещо по-добро.
Аз бих си направила имейл адрес специално за блога и ще го слагам след всяка моя публикация.
Ще ти пиша една бележка с още въпроси.

Тони каза...

Всъщност това е добра идея - да включим в профилите си имейл, който да използваме за контакт.

bubanka каза...

Тони, а може ли да ми изпратиш "Бялата масайка"?
Писах ти едно козметично място :)

Тони каза...

Бубс, включвам те в списъка - ще ти я изпрати Никомила, когато я прочете.
А след малко ще погледна и козметичното място :)

bubanka каза...

Благодаря! Приготвям се да чакам книгата :)

Никомила каза...

Ето ме, bubanka, тук съм Никомила, а в бг-мамма съм Котка, когато получа и прочета книгата, ще ти пиша на лични във форума (ако дотогава не сме измислили друг начин за комуникация), за да ми пратиш адреса си.:-))

bubanka каза...

Никомила, благодаря! Аз от три дни се каня да седна да напиша една- две идеи за блога, защото според мен си има някои неудобства /специално за комуникацията между хората вътре/, но ме гони мъзрел май /срам/.

Didka каза...

Извинете, можете ли да ми кажете къде мога да ви намеря във форумите на bg-mamma.
:)

Didka каза...

Здравейте, момичета.Можете ли да ми кажете в кой форум на bg-mamma мога да ви намеря. Имам голямо желание и аз да си разменям книги с вас.

Тони каза...

Дидка, преместихме се ето тук: http://knigi.vremeto.org/news.php